Obchodní podmínky a Provozní řád platný pro workshopy a kurzy pořádané skupinou Cloggers.
Tento provozní řád upravuje vzájemné smluvní podmínky, kterými se řídí právní vztahy mezi provozovatelem a jeho zákazníky při poskytování uměleckých a sportovních služeb ze strany provozovatele těmto návštěvníkům.
Provozovatel: Jiří Vašák, IČ: 14179318, Puškinovo náměstí 547/6, 160 00, Praha 6. Na adrese sídla nejsou provozovány akce. Firma nemá provozovnu.
Zákazník je povinen seznámit se s těmito podmínkami a provozním řádem a jednat a chovat se v souladu s ním. Uhrazením vstupného dle platného ceníku s nimi vyjadřuje plný souhlas.
Provozovatel zveřejňuje na svých webových stránkách služby nabízené zákazníkům. Podmínky a popis nabízených služeb je definovaný obecně v těchto podmínkách a konkrétně u dané služby – akce. Zákazník si objednává službu přes rezervační formulář na webových stránkách provozovatele. Pro objednání služby může zákazník kontaktovat provozovatele emailem či telefonem. Při objednání služby zákazník předá provozovateli údaje potřebné pro zprostředkování služby. Rezervace služby je platná po připsání platby na účet provozovatele. O vyplnění registračního formuláře a potvrzení rezervace služby provozovatel zákazníka bezodkladně informuje.
Zákazník má povinnost uhradit službu předem platbou na účet uvedený v podmínkách konkrétní akce či slevovými poukázkami. Zákazník je povinen řádně plnit stornopoplatek uvedený v podmínkách konkrétní akce.
Provozovatel je oprávněn zrušit bez důvodu akci před jejím konání, musí však nabídnout zákazníkovi náhradní termín konání akce nebo vrácení vstupného na akci. Provozovatel je oprávněn zajistit za sebe adekvátní záskok na akci.
Účastnit se akcí mohou zákazníci starší 18 let. Nezletilí účastníci se mohou zúčastnit pouze na zodpovědnost jejich zákonných zástupců.
Zákazník je oprávněn užívat jednotlivá zařízení a náčiní nebo čerpat služby na základě řádně uhrazeného vstupného podle druhu čerpané služby dle stanoveného ceníku.
Zákazník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Za zdravotní stav zákazníka nenese provozovatel žádnou odpovědnost. Provozovatel nezodpovídá za případná zranění na akci či následně způsobené zdravotní problémy.
Zákazníci jsou povinni řídit se pokyny personálu. Při využívání služeb nesmí ohrozit své zdraví, ani zdraví ostatních návštěvníků a nesmí poškozovat majetek. V případě porušení provozního řádu, nevhodného chování, narušování plynulosti a kvality služeb či ohrožování ostatních zákazníků, má provozovatel právo zákazníka z akce vykázat bez náhrady škody vzniklé na straně zákazníka.
V případě, že si zákazník od provozovatele zapůjčí vybavení, je povinen ho vrátit ve sjednané lhůtě ve stavu přiměřenému běžnému opotřebení. V případě znehodnocení vybavení (za znehodnocení je považován takový stav, kdy provozovatel nemůže vybavení dále užívat při standardní kvalitě služeb) je zákazník povinen bezodkladně uhradit provozovateli hodnotu zapůjčeného vybavení. Za vypůjčení vybavení může provozovatel účtovat úplatu a zálohu dle platného ceníku. V případě zjištění jakéhokoliv poškození vybavení je povinností zákazníka uvedenou skutečnost oznámit personálu akce.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za majetek zákazníka. Zákazník je povinen nakládat se svým majetkem tak, aby nedošlo ke krádeži či odcizení (nenechávat své věci bez dozoru, využít uzamykatelné skříňky…).
Zákazník nesmí pouštět cizí osoby do prostor konání akce.
Na akcích provozovatele platí přísný zákaz kouření, konzumace alkoholických nápojů, omamných látek apod. Je zakázáno znečišťovat prostory akce. Na akci je zakázán vstup osobám v podnapilém stavu, pod vlivem návykových, omamných nebo psychotropních látek, ve špinavém nebo zjevně nevhodném oblečení, nebo vzbuzující veřejné pohoršení. V těchto případech je personál provozovatele oprávněn kdykoli vyzvat tyto osoby, aby studio opustily. Pokud tak neučiní, mohou být z prostor studia bez náhrady vyvedeny.
Zákazník odpovídá za škodu či ztrátu způsobenou provozovateli, a to v plné výši, byť se jedná o čin neúmyslný. Provozovatel nenese odpovědnost za důsledky porušování bezpečnostních pravidel návštěvníkem.
Zákazník není oprávněn cviky z akcí provozovatele užívat pro komerční užití, ani cviky popisovat dalším osobám nebo je další osoby učit. Zákazník v tomto ohledu odpovídá také za osoby přicházející na akci s ním na jeho registraci.
Zákazník a provozovatel (včetně personálu akce) je oprávněn na akci pořizovat audiovizuální záznamy. Zákazník není oprávněn použít záznamy ke komerčnímu užití. Zákazník souhlasí s pořizováním záznamů z akcí pořadatele a jejich zpracováním a použitím pro marketingové a propagační účely.
Uhrazením vstupného dle platného ceníku zákazník vyjadřuje souhlas se zásadami ochrany osobních údajů, obchodními podmínkami a provozním řádem a podmínkami konkrétní akce uvedenými na webu provozovatele.
Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky jednostranně měnit. Pro Kupujícího vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.
Odstoupení od smlouvy a záruka vrácení peněz
Pouze při zakoupení služeb formou on-line, má zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, tj. od doručení zvolené a zakoupené služby, tj. nákup workshopu, kurzu. Zrušení je potřeba zaslat emailem, který zároveň potvrzuje uhrazení konkrétní ceny za konkrétní službu. Možnost vrácení zaniká započetím čerpání služeb zákazníkem. Oznámení o odstoupení od smlouvy musí obsahovat: jméno, příjmení, adresu, email, text: „Odstupuji od nákupu této (konkrétní název) služby.“ Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Reklamační řád
Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme? Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady, a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Služba při poskytnutí nemá vady a je poskytnuta ve shodě se smlouvou, když: – odpovídá jejímu popisu, který jsme Vám sdělili před výkonem služby; – je poskytnuta v dohodnutém termínu a trvá po uvedenou dobu; – je poskytnuta s náležitou odborností a péčí; – je v souladu s požadavky právních předpisů.
Jaká je záruční doba poskytované služby? Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co jste se o nich dozvěděli. Vadu služby lze reklamovat nejpozději IHNED PO UKONČENÍ SLUŽBY.
Jaká práva z vadného plnění máte? V případě, že Vám služba byla poskytnuta vadně, máte zejména právo na: a) bezplatnou nápravu (zejména na dodatečné poskytnutí služby nebo na poskytnutí náhradní služby); b) přiměřenou slevu z kupní ceny; c) odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že je vadné plnění podstatným porušením smlouvy). Případná další práva vyplývající z platných právních předpisů nejsou tímto ustanovením dotčena.
Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit? Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud: – jste o vadě před poskytnutím služby věděli; – jste vadu sami způsobili; zejména poskytnutím nesprávných nebo neúplných informací. – nelze uplatnit ohledně vzniklých nepřesností v řádech mm, jiných odstínů apod.., pakliže se jedná o ruční práce nikoliv strojové. Manuální práce jsou vždy méně přesné, než-li strojové práce. Na tento fakt se musí brát zřetel.
Jak postupovat při reklamaci? Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit e-mailem či písemně. Při uplatnění reklamace doporučujeme co nejpřesněji popsat, v čem vadu služeb spatřujete. Urychlí to postup reklamace. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby. Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení. V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace. V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace služeb. Vezměte, prosím, na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
V Praze dne 3.12.2024